پس از سلام

به نام دادار

قرار گذاشتم دغدغه های ذهنی و دلمشغولیهایم را قلمی نمایم .

اما پس از تاملی مجدد در این خیالم که دل مشغولیهای من آنگاه می تواند برای دیگران سودمند باشد که مخرج مشترک داشته باشد ، که می باید حرف و درد دل آنها باشد . واقعا نمی دانم چند درصد از مخاطبین من با درد و رنج ناشی از فقر و نداری و تبعات جانکاه و جانسوز آن درگیرند تا ضرب آهنگ واژه های من با آنها ارتباط برقرار نماید ،تا ناله های بر آمده من را که از جفای زمانه بر می خیزند با گدایی مادی اشتباه گرفته نشود . هر چند ما همه گدای محبتیم و سائل مهربانی بهر حال کاری است که آغاز کرده ام امید که بتوانم آن بخش از دغدغه هایم را که بوی آشنایی و همزبانی میدهند در قالب واژه ها ارسال کنم. دغدغه هایی که ارزش وقت نهادن و خواندن داشته باشند نه اینکه با گرفتن وقت گرانسنگ عزیزان یاوه گوئی را نشخوار نمایم .

ان شاء اله

نظرات 7 + ارسال نظر
۲۵cent یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:45 ب.ظ http://25cent.blogsky.com

سلام وبلاگ بسیار زیبا و پر محتوایی داری به همین دلیل بهت تبریک می گم:اگه دوست داشتی به ما هم سری بزن ونظر بده و اگه دوست داشتی ای دی هم بذار.در ضمن ما با تبادل لینک و لوگو هم موافقیم.با تشکر عضوی کوچک از خانواده بزرگ25

موسا یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:57 ب.ظ http://zehneziba.blogsky.com/

سلام بزرگوار
حضور سبزت را تبریک می گویم . امیدوارم بتوانم از تجربه ارزشمند شما در این فضا استفاده کنم .

تا سلام...

صادق جم دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:15 ق.ظ http://blognevesht.blogspot.com

واقعاً دست مریزاد به شما جنوبی‌ها.
پیوستن شما رو به جمع وبلاگ‌نویسان پارسی زبان تبریک عرض میکنم.
امیدوارم سالهای سال در پروند بنگارید.

اینجا را در بلاگ نیوز معرفی کردم.

موفق باشید

ابراهیم دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:55 ق.ظ http://inja-anja.mihanblog.com

... هیچ آئینی مجوی ! که هرآنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند!

[ بدون نام ] دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:15 ب.ظ

سلام . آخر متن قبلی و این متن .کلمه ان شاء اله کمی مشکوکن .با امید به اینکه مانند ان شاء اله عربو .نبو که یعنی سر بگرد تا جونت در بیاد.
موفق بشی.

سامان چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:00 ق.ظ http://sahelha.blogspot.com

سلام و خسته نباشید . بسیار خوشنودم که این مطلب را خواندم .
چند جمله و بسیار معنا . به شما خوشامد میگویم .

یه بندری سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:34 ب.ظ

از اون سالون تا حالا مه اولین بارن که بوی آشنا و همزبونی تونوشتونه شما ادیدم.
اما شما با گذشت سالون شاید خوتون شکسته بودین اما معلومن کلمتون هنوز جونن
نوشتون شما به مه به یاد عزیزی ایکردی که جاش واقعا خالین روحش شاد و به امید سلامتی شما

در انتظار منوسین به منتظر نوشتون شما هستیم

موفق بشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد